usch asså usch

idag när jag kom till knutan för att träffa min underbara storasyrra så såg jag en massa poliser och då slog det mej som jag har vetat ett tag att idag skulle malmö(tror jag) möta hbg i fotboll så när jag kom tillbaka till knutan efter ett besök hos bäversson kom det ett mega stort gäng med masker som läkare har när de opererar och de skrek HATA HELSINGBORG,de va liksom asmånga och en massa poliser,blev skiträdd och det blev goffy med.En av hennes polare kom o hämtade oss och vi fick skjuts hem tack gode gud.sen snackade ja med shaash via sms och hon sa att det blev helt fullt på gatorna med bilar för de från malmö tog upp hela gatan när de va påväg upp till olympia,fan va scary,hon blev ju lika rädd för de smällde något , fast ja vet inte vad.

annars har dagen varit ganska bra fast jag börjar bli irriterad på min hals.jag har en rinnande näsa,hosta och ont i halsen och nu för fan blir man hes också >:(

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0