lördag elr söndag

klockan är nu 00.57 så man ska kanske säga att det e söndag nu.

jaha vad har hänt hittills sen ja skrev sist?

lite allt möjligt tycker jag

småttingarna har varit här i 2 veckor nu pust och stön palla inte typ hahaXD idag har man iallafall kollat på en film med trollen och badat och sen bliddade att käka middag, sen bliddade de att spela spel med dom efter vi handlat lite gottis på Godis Gruvan ^^ ett tag sen tycker jag

mamma o ja har klippt häcken vilket påminner mig om att jag inte har fått min 100 lapp av mamma än för de me want my money

ja just de ja får ju snart min lön för sommarjobbet jippie jag blir rik de blev nåt på 5000 spänn så man kan verkligen säga att jag e riik.

ska spara dom pengarna och visa morsan att jag kan hantera pengar vilket hon inte tror ja kan suck

palla men ändå ja vill ha mitt studiebidrag som precis alla får visst josse fick sitt när hon gick andra året i gymnasiet med men jag vill också ha det så det så så bara langa hit de asså typ hahaha

byebye bloggers ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0