frii som en fucking fågel!!snartXD

jaha,då har man varit i skolan hela dagen fast jag e där fortfarande men har bara typ 2 lektioner kvar sen ska ja hemåt!så skönt att komma hem hehe,ska fråga mams om vi kan köpa hem äpplen till lördag så jag kan göra kaneläpplen:)de e asgott hehe,måste ju ha något när panda kommer att sova hos mej hehe,tacos hos henne imorron när vi ska sova hos henne:):)kanske någon film också:)tar med någon elr så har hon nån kanske hahaha,snackade lite minnen från bild & form kursen vi hade förra terminen panda ja o linnea då och snackade om den gången jag satte en lapp på linneas rygg haha,kommer fram o ''småkramar'' henne och trycker lite på hennes rygg men märker hon lappen neeej hahaha,så hon gick runt med den säkert en tjugo minuter halvtimme innan vår lärare såg den haha men hon hade fotrfarande inte märkt den,undra om hon hade märkt den innan vi slutade den lektionen hehehe:):)en kille som också var där i den kursen såg vad jag gjorde men skakade bara på huvudet när han såg vad det stod och skrattade sen,han flinade också medans panda o ja skrattade  hela tiden och linnea bara vad skrattar ni åt och vi säger såklart ingenting hahaha!!!!kille varken tog bort lapen elr sa någonting så de va schysst haha mot mej o panda men inte mot linnea hahaha,så kul vi hade och när läraren såg den tog hon bort den o sa du linnea du har något på ryggen och gav lappen till henne.Hon tittade vad de stod och sen på mej o panda och där satt vi o asflabbade hahaha!!och hon bara va fan!!

det stod: '' jag älskar kerstin''

kerstin = vår eng o sv lärare o hon e ett pucko!

kommentera för fuck sake alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0