har jag aldrig spelat innan

idag på gympan spelade vi plintfotboll,har jag aldrig spelat innan,men det gick ut på att få upp bollen till sin egen målvakt och om målvakten fångade bollen åkte man upp på plinten som målvakt.jag va asså skitnära flera gånger att få upp bollen till målvakten men den fucking bolljävlen gjorde inte som jag ville :( men de va ganska kul och vi slapp beeptestet så skönt va de,imorron ska vi spela frisbeebrännbolligen-.-',inte så spännande eftersom jag skadade mej sist men jag frågade gympaläraren vi har om vi inte kunde byta ut häckarna mot nåt annat,annars kommer jag säga att jag inte tänker vara med,vi får springa beeptestet imorron om vi vill men jag tror inte att jag vill för vi har gympa efter vi käkat lunch och det är verkligen inte bra att springa efter man ätit inte alls så är det bara



mina kära böcker kom hem till mej idag:):):):)nu har jag alla twilight böckerna både på svenska o engelska:)
nu slipper jag fråga kompisarna om ja kan låna deras böcker på engelska:):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0