sista lektionen

då är det sista lektionen hotellkunskap idag JIPPIE!! de dåliga är att vi måste göra en redovisning idag....jag vet inet ens om jakan,gillar inte alls att stå framför folk o snacka,gillade de inte i grundskolan och kommer inte gilla det nu i gymnasiet heller

men de roliga med detta idag är att efter att vi redovisat får vi gå hem:)ska ju kanske hämta småtöserna på den gamla skolan ja gick på innan gymnasiet:)längesedan jag gjorde det hehe,ska hämta dem imorron också

ont i mitt ena ben efter gårdagens träning och min ena tumme,vet inte vad jag gjort med tummen så konstigt kanske fick en boll fel på handen när jag tog emot en,men snacka om att ja va trött i mina ben efteråt,vi hoppade jättemycket under träningen också,asså vi gjorde olika hoppövningar och det är ju inte alls jobbigt:/

match på lördag som jag nog har skrivit innan,ska möta Svedala C tror jag att det var:)hoppas det går bra,tre matcher återstår och jag skulle gilla om vi vann de sista denna säsong hehe

nu måste jag sticka ut ur bloggen ha det!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0