sommarlov :)

nu har man haft sommarlov sedan den 9 juni :) sommarlovet började med att jag sov borta tills igår hos Jennifer :D kul hade också..hennes hundar är jättesöta ^^ det är nakenhundar ni vet fast de har lite päls men ändå ^^ imorron ska amanda och alexandra ha sin avslutning..ska gå till den. ska höra med mormor och morfar om jag kan komma en runda till dem för att se vad för grejer jag har hos dom uppe på vinden till när jag flyttar hemifrån. snart midsommar för gudskull..vad händer då?... sitter och tar det lugnt med musik..ska kanske gå ut och ta in posten sen, ja lite senare ringer jag nog och snackar lite med pappa^^ vi kanske bestämmer någon ny helg som jag kan komma ^^. byebye bloggers :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0